3/27/2017

VIIKKO 12


Maanantai: 8h 30min biologiaa ja fysiikkaa
Tiistai: 5h 30min fysiikkaa
Säteilyfysiikan tenttipäivä
Keskiviikko: 4h fysiikkaa
Kaveri tuli käymään kahvilla ja illan olin töissä.
Torstai: 6h harjoituskoe + tarkistus
Perjantai: 4h biologiaa
Olimme poikaystävän kotikotona käymässä, mutta sain siinä samalla opiskeltuakin.
Lauantai: 30min fysiikan monivalintoja
Yht. 28,5h

Panikoin jossain vaiheessa ehdinkö lukemaan tarpeeksi, mutta näköjään tunteja kertyi ihan mukavasti. Olen kuitenkin lukenut tenttiin ja tehnyt kolme työvuoroa. Viime viikolla oli viimeinen tentti pitkään aikaan, eli enään jäljellä yksi anatomian/fysiologian tentti. Tuon viimeisen tenttikirjankin olen jo lukenut bilsan muistiinpanojen yhteydessä ja tentti tulee toimimaan hyvänä kertauksena ihmisbilsasta. Olen melkein joka viikko ollut jossakin tentissä, joten ihana käyttää tästä eteenpäin kaikki aika pääsykokeille. Nyt on kyllä kunnon motivaatio päällä, parempi olisi pysyäkin!

Uutena stressinpoistajana olen löytänyt lepomisen. Lähes viikoittain olen paistellut muutamat browniet, muffinit, kääretortut ja suolaiset piirakat. On vain niin rentoa unohtaa kaikki muu hetkeksi ja tehdä jotain herkkua kahvin kylkeen. Jos en kävisi salilla, muuttuisin varmaan rantapalloksi ennen kesää:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti