3/12/2017

VIIKKO 10


Maanantai: 5h 30min biologiaa ja fysiikkaa
Tiistai: 3h kemiaa
Torstai: 4h 30min kemiaa
Perjantai: 5h simulaatio ja sen tarkistaminen
Sunnuntai: 3h biologiaa
Yht. 21h

Tämän viikon jälkeen olen taas löytänyt kauan kaivatun motivaation. Käytin tiistai-illan ja keskiviikon matematiikan tenttiin ähertäessä ja koko ajan päässä pyöri toive päästä lukemaan  fysiikkaa. Simulaatiosta tuli ennätyshuonot pisteet ja fiilis oli melkein sama kuin viime vuoden pääsykokeen tuloksista. Tämä on tosin herättänyt sellaisen taistelutahdon, että oksat pois! En muista milloin viimeksi olisin sunnuntaina lukenut ennen ja jälkeen työvuoron, kun normaalisti olen ne päivät pyhittänyt levolle.

Nadjalta hiukan lainasin tuota lukutuntien laskemista ja voin suositella! Itse luulin pääseväni vähintään kuuteen tuntiin päivittäin, mutta totuus onkin ollut toinen. Tästä on hyvä lähteä lisäämään:)

6 kommenttia:

  1. Itse tuulettelin lauantaina mulle helppoa Mafyn välikoetta, joka sitten kaatui kyllä huolimattomuusvirheisiin :D Keskiviikkonan olisi biologian yo-kirjoitukset ja kyllä kuumottaa! Kaiken lisäksi olen vielä abeja melkein +10v vanhempi...Toivottavasti tämä mummu muistaa jotain! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perus:D
      Tsemppiä kirjoituksiin! Onneksi ikä on vaan numero;)

      Poista
  2. Ihan supersöpö toi sun vihko oikean alalaidan kuvassa! Mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on vanha kunnon persoonallinenkalenteri sivulta tilattu kalenteri, johon oon ite ladannut tuon kuvan:)

      Poista
  3. Hyvät tunnit oot kerryttäny!:) Mulla mitä luultavammin tänä perjantaina tiedossa Mafyn toinen harjoituskoe, hieman jännittää miten se sujuu, kun ensimmäinen koe meni niin nolosti pieleen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki se eka meni vähä penkin alle:) Onneksi ne kokeet on tehty sitä varten, että saa tuntumaa/hahmotusta, eikä vielä varsinaisia valintakokeita:)

      Poista