4/01/2018

Fuksivuosi: maaliskuu


Maaliskuu meni hiukan sumussa omalta osalta. Viikolla 10 oli hiihtoloma, jonka oikeastaan vietin ihan vain isän luona oleskelemalla. Hiihtoloman jälkeen keskiviikkona (14.3) oli biokemian toinen välitentti, johon luin tavallista vähemmän. Olen huomannut, että mitä vähemmän panostan tentteihin, sitä parempi arvosana niistä tulee:D En ymmärrä mikä logiikka tuon taustalla on, mutta kiva huomata ettei hyviin arvosanoihin tarvitse välttämättä kokopäivätyötä. Tuo mind mappien tekeminen saa oikeasti asiat jäämään päähän!

Muutenkin maaliskuussa luennoilla panostaminen on ollut hiukan heikompaa. Asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen keskittynyt myös lääkiksen tanssiporukan esitykseen. Olen toiminut yhtenä koreografina ilman mitään aikaisempaa kokemusta, mutta onneksi asian jännittäminen oli turhaa ja esitys meni hyvin. Olen myös aloittanut uudestaan työt hesellä! Hitsit kuinka aspahommia oli tullut ikävä!

Viimeinen viikko maaliskuusta menikin sitten kuumeisessa flunssassa, joten kouluun panostaminen jää huhtikuulle. Ainoa vain, että sairastuminen sattui diabetes teemapäivälle, josta sain korvaavaksi tehtäväksi kirjoittaa 800 sivun sanan esseen.

Tällainen maaliskuu täällä:) Olen ainakin onnistunut siinä, etten ota koulua niin vakavasti, mutta huhtikuussa on pakko ruveta taas panostamaan:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti